Courrèges

Courreges bränd ühendab lõhnad lõhnaküünaldega ning pakuvad luksuslikku ja keskkonnasõbralikku viisi oma ruumi täitmiseks heade aroomidega. Ärge kartke ja kutsuge need aroomid oma interjööri.
6 items total

Courrèges - alates moest kuni lõhnadeni

André ja Coqueline Courrèges asutasid 1961. aastal Courrèges, tehes revolutsiooni moe- ja disainitööstuses oma rõhuasetusega liikumisele, puhtusele, värvile ja valgusele. Nad jätsid oma jälje struktureeritud joonte ja valgele pühendumisega, millele järgnesid värvivariatsioonid ja uued materjalid, nagu vinüül. 1971. aastal esitles André Courrèges Empreinte'i, ikoonilist lõhna, mis tähistas moemaja esiletõusu parfüümide valdkonnas. 2015. aastal tõi Courrèges turule õhulise apelsiniõie lõhna La fille de l'air.

2020. aasta septembris nimetas Courrèges Nicolas Di Felice'i kunstiliseks juhiks ja hakkas oma kirge lõhna vastu brändi eetosesse sisse viima. Di Felice, kelle nägemus moest kui terviklikust, kõikehõlmavast universumist, taaselustas couturier-perfumeerija traditsiooni ja püüdis taaselustada brändi lõhnauniversumit, luues unikaalse, signatuurse lõhna pakkumise brändi 60. aastapäevaks, 50 aastat pärast esimese lõhna turuletoomist.

Courreges'i lõhnaküünlad

Courreges'i kaubamärk ei ole ainult parfüüm, vaid ka keerulised ja elegantsed kodulõhnad, mis muudavad teie interjööri.

Courreges'i lõhnaküünlad pakuvad luksuslikku ja keskkonnasõbralikku võimalust täita oma ruumid meeldivate lõhnadega. Need küünlad on Prantsusmaal valmistatud lakitud klaaspurkides, mille kaaned on valmistatud Jurast pärit lakitud puidust. Küünalde puuvillased tahvlid pakuvad 43 kuni 47 tundi lõhnastatud põlemist. Lisaks sellele on need pakendatud FSC-sertifikaadiga paberist valmistatud silindrilistesse karpidesse, mis muudab need jätkusuutlikuks valikuks.

Courreges'i lõhnad teie koju

Lõhnade alusakordiks on joovastav ambroksan (ambrox), mis on kõigi Courrèges Parfums'i lõhnakreatiivsete loomingute iseloomulik koostisosa, mis on tuntud oma sõltuvust tekitavate omaduste ja meie naha lõhna meenutava aroomi poolest. Nicolas Di Felice, brändi kunstiline juht, valis selle iseloomuliku noodi lõhnauniversumi südameks, et anda kõigile kuuele kollektsiooni lõhnale väljendusrikkus ja pikaealisus.

Valige oma interjöörile sobiv aroom selliste nootide hulgast nagu värske pesulõhn, valge muskus, kadakas, apelsiniõied, teelehed, apelsiniõied, bergamot ja patšuli.

Ühtlase põlemise tagamiseks on soovitatav küünal esimesel kasutuskorral põletada, kuni kogu pind on vedel. Nõela tuleb regulaarselt kärpida, et vältida suitsu tekkimist ja hoida seda keskel.