Tarnevalikud

Refresh

Tasuta kauba tagastus 60 päeva jooksul

Box

Kohene teelepanek. Kõik tooted on laos

Resize

Väga suurte pakkide tarne

Kohaletoomine aadressile

Kas pakk on liiga suur või raske? Laske see endale ukseni tuua, mistahes aadressil Eestis.

Doručení na adresu - kurýr DPD

Tarne teie aadressil - DPD kuller

Näita rohkem Näita vähem
€8,90

Põhiinfo

  • Saadetis toimetatakse kohale 5 tööpäeva jooksul pärast teelepanekut, vahemikus 8.00 ja 18.00.
  • Kui tellimus on tarneks aksepteeritud, saate kullerfirmalt e-maili lingiga oma tellimuse jälgimiseks. Tarne olekut saab kontrollida igal ajal SIIT.
  • Tarne päeval saadab kuller teile SMS-i või e-maili hinnangulise tarneajaga.
  • SMS/e-mail sisaldab ka linki rakendusse, läbi mille saate tarne suunata ühte DPD pealevõtukohtadesse, teisele aadressile või muuta tarnekuupäeva.
  • DPD klienditeenindusega saab võtta ühendust numbril +372 613 0012 nädala sees 08.00 - 19.00 ning laupäeviti 09.00 - 17.00.

Millal oma tellimust oodata võin?

Näete oma eeldatud tarnekuupäeva toote üksikasjades või täites ostukorvis tellimuse. Tarne tuuakse tavaliselt kohale 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemise hetkest.

Te polnud tarnehetkel kodus?

Kui kuller teid kätte ei ning te ei lepi temaga kokku muud kuupäeva, siis saadetakse pakk automaatselt üleandmiseks järgmise 2 tööpäeva jooksul. Seejärel tagastatakse see meile.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Tarne teie aadressile - Gebrüder Weiss

Näita rohkem Näita vähem
Resize väga suur pakk
€79

Põhiinfo

  • Kaubaalusel transport väga suurtele ning ülekaaluga tellimustele, mis ei vasta standard transporditingimustele.
  • Telefoniteavitused enne teele panekut ning teavitus 30 min. enne tarnet.
  • Juht laadib kaubaaluse sissepääsu kõrvale või ligipääsuteele. Kahjuks pole trepist üles viimine osa teenusest.
  • Tellimuse peab ette maksma, üleandmise hetkel maksmine pole võimalik.
  • Gebrüder Weiss klienditeenidusega saab võtta ühendust selle vormi abil.

Millal kuller mu tellimuse kohale toimetab?

Eeldatavat tarnekuupäeva näete toote üksikasjades või tellimuse teostamisel ostukorvis. Tarne toimetatakse tavaliselt kohale 7 tööpäeva jooksul alates tellimuse töösse andmist.

Isiklik pealevõtt - pealevõtukohad

Te ei taha või saa kulleri saabumist oodata? Valige üks pea 550 tarnepunktist.

Packeta

Isiklik pealevõtt - Packeta/Omniva pealevõtukoht

Näita rohkem Näita vähem
€7,90

Põhiinfo

  • Pealevõtukohta on võimalik saata pakke kuni kaaluga 10 kg. Pealevõtukastide suurus oleneb nende mahust.
  • Pakki hoiustatakse poodides kuni 7 päeva (seda saab klienditoega kontakteerudes kuni 30 päeva pikendada) ning pealevõtukarpides kuni 3 päeva. Kui te saadetist selle aja jooksul ära ei võta, siis saadetakse tellimus tagasi lattu.
  • Saate ostukorvis valida kindla tarnekoha sammus "Tarne ja maksmine". Siit leiate ka info, kas valitud pealevõtukohas on võimalik maksta deebet-/krediitkaardiga.
  • Teid teavitatakse regulaarselt teie tarne olekust e-maili teel (esimese e-mailiga saate jälgimisnumbri, mille järgi saate kontrollida saadetise olekut mistahes ajal SIIT.
  • Saate e-maili ja SMS-iga pakikoodi kohe, kui saadetis pealevõtuks valmis on.
  • Võite paki kohe pealevõtukohas avada ning ka kohe tagasi saata, kui kaubad mingil põhjusel ei sobi.
  • Packeta klienditeenindusega saate ühendust võtta aadressil info@packeta.com.

Millal kuller mu tellimuse kohale toob?

Võite eeldatavat tarneaega vaadata toote üksikasjadest või tellimuse lõpetamisel ostukorvis. Saadetis toimetatakse tavaliselt kohale 4 tööpäevaga alates tellimuse töösse andmisest.

Lisainfo

Kas saan oma tellimuse olekut jälgida?

Jah, saate alati oma tellimuse olekut kulleri veebilehel vaadata. Saate oma saadetise numbri koos lingiga, kus saate jälgida tellimust kohe, kui selle kullerile oleme andnud.

Mida teha, kui saadetis on kahjustunud?

Kui saate kullerilt tellimused, palun kontrollige kohe tarnitud tooteid.
Ärge võtke vastu saadetist, mis tundub kahjustunud.
Kui pakend oli ühes tükis, kuid kaubad on kahjustunud, peate sellest võimalikult kiiresti klienditeenindust teavitama, nemad aitavad teid.

info@kulinagroup.ee
tööpäevadel 8:00-16:00

Kas tahate tooteid tagastada või kaebuse esitada?

Oleme kvaliteettooteid müüv e-pood ning suurepärane teenindus on meie jaoks prioriteet. Sama kehtib ka tagastusprotseduuri kohta.
Kulinas on teil võimalus kaubad tavapärase 14 päevase perioodi asemel 60 päeva jooksul tagastada.
Tagastatavate toodete jaoks saadame tasuta DPD kulleri või saate selle tasuta DPD pealevõtukohta viia.

Meie partnerid, kes hoolitsevad tagastuse või kaebuste ajal teie mugavuse eest:

DPD DPD - Pickup

Kogu info tasuta tagastuse kohta leiate SIIT.

Ei leidnud, mida otsisite?
Kõik KULINAST