Toodete tagastusprotsess
Tagastus pole kunagi lihtsam olnud! Teil on alati võimalus ostust 60 päeva jooksul põhjuseta taganeda. Kuidas seda teha?
Tavasuuruses toodete jaoks (kuni 30 kg ja 60 cm pikad)
Täitke tagastusvorm
Täitke prinditud tagastusvorm, mis oli tellimusega kaasas või täitke see veebis siin.
Võite kaubad tagastada või põhjuseta lepingust taganeda 60 päeva jooksul alates ostukuupäevast.
Pakkige hoolikalt tagastatavad tooted
Saatke tooted, mida tagastada tahate, võimalusel originaalpakendis koos prinditud tagastusvormiga (kui teil enam prinditud versiooni pole, siis täitke lihtsalt vormi veebiversioon siin). Oleksime tänulikud, kui lisaksite pakile oma tellimuse numbri ja nime (kirjutage see lihtsalt paberilehele), et saaksime tarne võimalikult kähku tuvastada.
Pakkige tooted hoolikalt, et need transpordi ajal kahjustada ei saaks. Kasutage õrnemate toodete jaoks ajalehti või mullikilet.
Valige mugav tagastusmeetod
Valige kaupade tagastamiseks alt üks valikutest. Võtame need teie kodust või kontorist tasuta peale, samuti võite need tuua DPD pealevõtupunkti.
Kõik tagastused on tasuta.
Palun oodake oma raha tagastust
Raha tagastatud toodete eest kantakse teie kontole mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tagastuspaki jõudmist meie lattu.
Väga suurte toodete jaoks (üle 30 kg ja pikemad kui 60 cm)
Täitke tagastusvorm nagu täidaksite standardsuuruses toodete oma, võtke meiega viimases sammus tarne korraldamiseks ühendust.
Võtke meie klienditeenindusmeeskonnaga ühendust, et kokku leppida väga suurte kaupade pealevõtuaeg.
E-post: info@kulinagroup.ee
Tagastused/kaebused - praktiline info
- Kui pakend või toode on tarnehetkel nähtavalt kahjustunud, tehke palun enne ja pärast paki avamist pilte ning saatke meile pildid hiljemalt 24 tunni jooksul aadressil info@kulinagroup.ee. Samuti saate saata fotod manusena täites veebis oleva kaebusevormi.
- Palun rebige aadressiga originaalsilt ära või kleepige uus selle peale, nii et vana enam nähtav ei ole.
- Saate oma tagastuse/kaebuse olekut jälgida Retino rakenduses. Kui olete täitnud veebis tagastuse/kaebuse vormi, saadame teile koheselt e-mailile lingi oma saadetise jälgimiseks ning klienditeenindusega ühenduse saamiseks. Kui kasutate prinditud tagastusvormi, saate lingi tagastuse/kaebuse oleku jälgimiseks pärast seda, kui tarne on meie lattu jõudnud.
- Kui maksite veebis (krediit-/deebetkaardi makse, välkmakse, Google Pay, Apple Pay), siis tagastatakse summa krediit-/deebetkaardiga seotud kontole, kust makse tehti. Kaardiga või sulas maksmisel tarne ajal või klassikalise ülekande korral kantakse vahendid kontole, mille tagastusvormis täpsustate. Raha kantakse teie kontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates kaupade jõudmisest meie lattu.
- Kaebuste protseduur on osa meie Tingimustest.
Valige mugav tagastusmeetod

DPD kuller võtab paki peale mistahes aadressilt või saate paki jätta DPD pealevõtukohta.
Näita rohkem Näita vähemBroneerige veebis tagastuspealevõtt siin. Kui valisite pealevõtu aadressi, valmistab kuller sildi ette.
Pealevõtu päeval saate SMS-i, mis täpsustab kulleri saabumise aja.
Alternatiivselt võite tuua paki mistahes DPD pealevõtukohta. Sellisel juhul kleepige silt pakile. Saate sildi e-mailiga pärast vormi täitmist.
DPD pealevõtt ja toimetamine tarnekohta on tasuta.

Saatke pakk OMNIVA-ga aadressile (omal kulul):
OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia
Kirjutage kood 92771537 sel juhul nähtavalt pakendile.
Selle koodita ei saa pakki meie lattu toimetada.
Teiste ettevõtete poolt saadetud pakke ei töödelda ning tagastatakse saatjale.
Saatke meile tarnekviitung aadressil info@kulinagroup.ee, hüvitame teile tarne maksumuse.
Tagastused ja kaebused - veebis tagastusvormid
Esimese sammuna valige palun juhtum, mida avada tahate. Alustamiseks vajate numbrit ja e-posti aadressi, mida tellimuse jaoks kasutasite.
Korduma kippuvad küsimused
Kas pean kauba omal kulul tagastama?
Pakume suurepärase kvaliteediga teenust ka kauba tagastamise puhul. Kui valite pealevõtu DPD kulleri poolt või üleandmise DPD pealevõtukohas, on tagastamine tasuta.
Kui otsustate oma kullerit kasutada, saatke meile kviitungi koopia ning hüvitame teile tarnekulu.
Millal tagastatud kauba eest raha tagasi saan?
Kui maksite läbi GoPay/Stripe värava (krediit-/deebatkaardi makse, välkmakse, GooglePay või ApplePay), siis tagastatakse summa deebet-/krediitkaardiga seotud kontole, millelt makse tehti. Makse korral paki üleandmisel või standard pangaülekandega kanname rahad teie kontole, mille tagastusvormil märgite (prinditud või veebis). Tagastus tehakse 14 päeva jooksul (hiljemalt) alates tagastatud kaupade jõudmise kuupäevast meie lattu.
Kuidas tooted tagastuseks pakkima peaksin ning mida pakk sisaldama peab?
Saatke tooted, mida tagastada tahate, võimalusel originaalpakendis koos prinditud tagastusvormiga siin.
Pakkige tooted nii, et need transpordi ajal kahjustada ei saaks. Kasutage õrnemate toodete jaoks ajalehti või mullikilet.
Mida peaksin tegema, kui pole oma raha 14 päeva jooksul tagastuse lattu jõudmist tagasi saanud?
Palun võtke ühendust klienditeenindusega telefonitsi või e-maili teel info@kulinagroup.ee, kontrollime koheselt tagastust.
Mida peaksin tegema, kui sain midagi muud või midagi on puudu?
Teavitage meid Retino veebivormiga, mis asub siin ja valige õige taotluse tüüp. Võtame teiega ühendust niipea kui võimalik ning aitame teil lahendada kõik vastavalt teie ootustele.