Nõuded

Kaebuse esitamine

Kaebuste esitamine pole eales nii lihtne olnud! Teil on alati võimalus ostust 60 päeva jooksul põhjuseta taganeda. Kuidas seda teha?

 

Standardtoodetele (kuni 30 kg ning pikkusele kuni 60 cm)

Pencil

Täitke kaebusevorm

Täitke kaebusevorm siin.

Box

Pakkige hoolikalt tagastatavad tooted

Saatke kaebuses toodud tooted meile tagasi. Oleksime tänulikud, kui lisaksite pakile oma tellimuse numbri ja nime (kirjutage see lihtsalt paberilehele), et saaksime tarne võimalikult kähku tuvastada.

Pakkige tooted nii, et need transpordi ajal kahjustada ei saaks. Kasutage õrnemate toodetega ajalehti või mullikilet.

Return

Valige mugav tagastusmeetod

Valige kaupade tagastamiseks üks allolevatest võimalustest. Võtame kaubad teie kodust või kontorist tasuta peale, või saate need jätta ühte DPD pealevõtupunktidest.

Kõik tagastusvalikud on tasuta.

Bank

Palun oodake kaebuse lahendust

Lahendame kaebused 30 päeva jooksul. Anname endast parima, et oleksime võimalikult kiired. Juhul, kui me pole kaebuse lahendamisel tootjast sõltuvad, võite oodata kaebuse lahendamist nädalaga.

Väga suured tooted (üle 30 kg ja pikim külg enam kui 60 cm)

Täitke kaebusevorm samal viisil kui standardtoodete puhul ning võtke meiega tarne valikuks viimases sammus ühendust.

Võtke meie klienditeeninduse meeskonnaga ühendust, et väga suurte pakkide jaoks pealevõtu kuupäev kokku leppida.
E-post: info@kulinagroup.ee

Tagastused/kaebused - praktiline info

  • Kui pakend või kaubad on tarnehetkel nähtavalt katki, tehke palun fotod enne ja pärast lahtipakkimist ning saatke pildid meile hiljemalt 24 tunni jooksul aadressil info@kulinagroup.ee. Lisaks võite fotod saata manusena täites veebis kaebusevormi.
  • Kui saadate tooted tagasi meie karbis, siis eemaldage palun aadressiga originaalsilt või kleepige uus selle peale, nii et originaal pole nähtav.
  • Võite tagastuse/kaebuse protsessi olekut jälgida Retino rakenduses. Kui olete veebis tagastuse/kaebuse vormi täitnud, saate lingi oma tellimuse oleku jälgimiseks ning suhtluseks klienditeenindusega otse oma e-mailile saata. Kui kasutate prinditud tagastusvormi, mis on iga meie tellimuse külge kinnitatud, saate tagastuse/kaebuse lingi jälgimiseks pärast tarne meie lattu jõudmist.
  • Kaebuste protseduur on osa äritingimustest.

Valige mugav tagastusmeetod

DPD

DPD kulleri pealevõtt mistahes aadressilt või üleandmine DPD pealevõtukohta.

Näita rohkem Näita vähem

Broneerige tasuta tagastus veebis siit. Kui valite pealevõtu valitud aadressil, edastatakse tarnesilt kullerile.

Pealevõtu päeval saate SMS-i, mis täpsustab kulleri saabumise aja.

Alternatiivina saab paki viia mistahes DPD pealevõtupunkti. Sellisel juhul kleepige pakile silt. Saate selle e-mailile, kui täidate vormi.

DPD pealevõtt ja tarne igas tarnekohas on tasuta.

Muul viisil saatmine

Muul viisil saatmine

Näita rohkem Näita vähem


OMNIVA EE (sorteerimiskeskus) – Packeta International
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia
Kirjutage sel juhul kood 92771537 nähtavalt pakendile.
Ilma selle koodita ei saa pakki lattu saata.
Teiste ettevõtete saadetud pakke ei töödelda ning tagastatakse saatjale.

Saatke meile tarnekviitung aadressil info@kulinagroup.ee, hüvitame tarne raha.

Tagastused ja kaebused - veebi tagastusvormid

Valige esimeses sammus juhtum, mida avada tahate. Selleks vajate tellimuse numbrit ja tellimuse tegemisel sisestatud e-posti aadressi.

 

Korduma kippuvad küsimused

Kas pean tooted tagastama omal kulul?

Pakume suurepärasel tasemel teenuseid ka siis, kui räägime kaupade tagastamisest. Kui valite pealevõtu oma aadressilt DPD kulleriga, DPD pealevõtukohta jätmise või pealevõtu meie poest, on tagastus teile tasuta.
Kui otsustate oma kullerit kasutada, siis saatke meile oma kviitungi koopia ja hüvitame teile tarnekulud.

Kui kaua kaebuse töötlemine võtab?

Teie kaebus töödeldakse 30 päeva jooksul alates ostetud kauba jõudmisest meie lattu.

Kuidas kaebust töödeldakse?

Saatke toode meile tasuta DPD kulleriga või tooge ühte DPD tarnepunktidest.
Saate oma kaebuse olekut jälgida Retino rakenduses. Pärast päringu loomist saate lingi protseduuri infoga.

Kuidas peaksin kauba tagastuseks pakkima ja mis peaks pakis olema?

Saatke tagasi kaubad, mida tagastada soovite, võimalusel originaalpakendis, prinditud tagastusvormiga, mis oli pakis (või kui teil seda enam pole, täitke lihtsalt vormi veebiversioon siin).
Pakkige tooted nii, et need transpordi ajal kahjustada ei saaks. Kasutage õrnemate toodete jaoks ajalehte või mullikilet.

Ei leidnud, mida otsisite?
Kõik KULINAS ostlemisest